4 Ekim 2015 Pazar

Office 2016 - Excel 2016 Çıktı

Office 2016 for Windows, 22 Eylül’de çıktı.

İlk bakışta görsel özellikleri ve kolaylıklarıyla öne çıkıyor…


Genel Özellikler/Yenilikler

Office 2016 zaman kazandıran özellikleri, yeni modern görünüm, yerleşik birlikte çalışma araçları ve e-posta, takvim ve kişiler için Outlook’un gücü ile daha hızlı oluşturmanızı ve iletmenizi sağlıyor.
Co-Authoring (Birlikte Yazma)
Word ve PowerPoint ile kullanabileceğiniz bu özellik, belgeleri yazarken diğer kullanıcılarla birlikte çalışmamızı sağlıyor. Bunu da yaparken diğer platformları ve uygulamaları da destekliyor.
Tell Me (Anlat Bana)
Eskiden Office 97’de bir asistan vardı. İşte şimdi o yeniden canlanmış. Tell Me (Anlat Bana) özelliğiyle yapmak istediklerimizi yazarak yardım alacağız. Örneğin “dizin oluşturmak”, “grafik çizmek”, “tablo yapmak” gibi.

Smart Lookup (Akıllı Arama)
Smart Lookup (Akıllı Arama) ile istenen kelimelerin sözlüklerde (web üzerinde) aranarak geniş bilgi verilmesi amaçlanıyor.
Yeni Temalar
Office ortamını istediğimiz renkte kullanmamızı sağlıyor. Örneğin siyah, gri ya da mavi bir ortamda.



OneDrive ve Skype Entegrasyonu
OneDrive entegrasyonu ile dokümanların istenilen yerden kullanımı sağlanıyor. Aynı şekilde Skype ile de arkadaşlarınızla konuşmanız sağlanıyor.
Doküman Paylaşımı
Office 2016 ile Paylaş (Share) düğmesiyle dokümanlarımızı kontakt listemizdeki arkadaşlarımızla kolayca paylaşabileceğiz.
Daha iyi Windows 10 Desteği

“Office 2016 ve Windows 10 birbiri için yaratılmış” deniliyor. Windows cihazlarıyla uyumlu bir şekilde çalışma sağlanıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder