31 Temmuz 2021 Cumartesi

Excel Bilgisinin CV'ye Yazılması

CV’de Excel Nasıl Yazılır?

Excel bilgilerini CV’de yazmak CV’de Excel yeteneklerinin belirtilmesi Genel olarak CV yazım sistemi içerisinde Excel bilgisini daha detaylı belirtmek gerekir. Hangi fonksiyonlarla neler yapıyorsunuz. Excel Yeteneklerinin Belirtilmesi Excel sürümleri: Office 365 / Microsoft 365 – Excel (Türkçe ve İngilizce sürümleri) Excel yetenekleri: • Excel tabloları, Hesaplama işlemleri, Sabit adresi formüller geliştirmek • Koşullu biçimlendirme, Veri doğrulama / Formlar • Grafikler, Birleşik • Pivot Tablo, Filtreleme, Sıralama (Sort) • Fonksiyonlar: EĞER (IF), DÜŞEYARA (VLOOKUP), ETOPLA(SUMIF), EĞERSAY (COUNTIF), Metin ve Tarih işlemleri • Yeni fonksiyonlar: ÇAPRAZARA (XLOOKUP), BENZERSİZ (UNIQUE), FİLTRE (FILTER), … • Power Query, Power Pivot, • Finansal • İstatistik • Makro yazmak, VBA kodlama Kurumsal Excel yetenekleri: • Finansal tablolar, analizler, vergi hesaplamaları • Kurumun hedeflerine uygun olarak veri analizi, veri işleme ve raporlama işlemlerini yapabilmek. • Kurumun bütçelerini yapabilmek. • Kuruma gerekli bilgi formlarını yapabilmek. • Kurumda proje ve iş takiplerini tarihe dayalı olarak yapabilmek. Önceki işlerinizde Excel deneyimleriniz. X AŞ.’de pivot tablo ile raporlama, KPI, performans raporlama, DÜŞEYARA ile ürün bilgilerinin getirilmesi ve hesaplama, … Y AŞ.’de veri temizleme için makro yazılması, ETOPLA ile grup marka bazında toplamlı listeler,

https://youtu.be/S3F4s3impdM

NOT: CV hazırlamakla ilgili diğer kaynaklara başvurun. Ancak Excel bilginizi sadece MS EXCEL yazarak belirtmek yetersiz olacaktır. Uygun bir şekilde detaylandırın. İlgili videolar: https://youtu.be/D_vCL89MAxs https://youtu.be/apVyRffvdX4 https://youtu.be/byjbaw0zrIo https://youtu.be/KK1MfQyfvT4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder